زنگ خطر کرونایی در این استان کشور / به این شهرها نروید

به گزارش رکنا، علی احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه‌روز گذشته تعداد ۵۲۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که با توجه به عدم همکاری مردم در اجتناب از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ و بازارها، پیش‌بینی افزایش آمار در روزهای آینده دور از انتظار نخواهد بود.

زنگ خطر وضعیت قرمز در خوزستان/ شناسایی 524 مبتلای جدید به کرونا در خوزستان

وی افزود: بر این اساس، از مجموع ۵۲۴ بیمار جدید، ۳۸۳ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۱ بیمار نیز بستری شدند و با احتساب این ۵۲۴ نفر تعداد کل مبتلایان به ۹۹۲۹ نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر ۸۸۴ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۸۶۰۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته ۱۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۳۶ نفر برسد.

احسان‌پور گفت: با توجه به گزارش‌های میدانی از وضعیت نگران کننده بازارها، همچنان از مردم گرامی درخواست می‌شود تا در جهت تامین سلامت خود و خانواده، جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در زمان حضور در خارج از منزل، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در بالاترین سطح ممکن رعایت کنند.

وی افزود: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اطلاع رسانی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟