حجم ویدیو: 5.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی ویدیویی در رسانه های هند به اشتراک گذاشته شد که لحظه وحشتناک حمله یک پلنگ را به کارگر کارواش به تصویر کشیده است.

در ویدیو منتشر شده نشان کی دهد که کارگر حیدرآبادی در حال تمیزکردن خودروی یکی از مشتریان بود که مورد حمله پلنگ سرگردان قرار گرفت و پایش دچار جراحت شد که خوشبختانه توانست پای خود را از دهان پلنگ خارج کند.

حمله پلنگ به کارواش

در ابتدای ویدیو این کارگر به همراه راننده تریلی در حالی که از پشت دیوار نظاره گر نزدیک شدن پلنگ به کارواش هستند دیده می‌شوند و لحظاتی بعد این دو نفر به سمت تریلی‌هایی که پارک شدند می‌دوند تا وارد آن‌ها شده و جان خود را نجات دهند این در حالی است که کارگر همچنان در وسط کارواش برای پیداکردن پناهگاه سرگردان است اما سرانجام او نیز تصمیم می‌گیرد وارد تریلی‌ای که راننده در آن حضور دارد شود.

فرار پلنگ به جنگل

در انتها ویدیو مشاهده می شود که گله‌ای از سگ‌ها پلنگ را احاطه کردند.

گفتنی است که ماموران جنگلبانی محلی به همراه پلیس تلاش کردند تا با استفاده از تله‌های مخصوص این حیوان را شکار کنند، اما این حیوان موفق به فرار شد و به گفته ماموران جنگلبانی اکنون خطری ساکنان محلی را تهدید نمی‌کند و این پلنگ به سمت جنگل رفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 569397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟