انهدام یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای در نهاوند

به گزارش رکنا، سرهنگ شا احمد ساکی  عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با رصد اطلاعاتی یک شبکه بازاریاب را در شهرستان نهاوند شناسایی و با هماهنگی قضائی به همراه مأموران اطلاعات انتظامی و نماینده اداره صنعت معدن و تجارت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل طبق بررسی به عمل آمده، ۳ نفر خود را مسئول این شرکت معرفی کرده‌اند و ۵۳ نفر نیز در حال انجام فعالیت حضور داشتند که مسئولان شرکت مجوز قانونی در خصوص این شرکت ارائه نکرده‌اند.

پلمب یک شرکت متخلف در همدان

وی افزود: با توجه به اینکه هیچ مجوزی دال بر فعالیت شرکت وجود نداشت با دستور مقام قضائی این واحد پلمب و افراد مسئول در شرکت به پلیس آگاهی شهرستان نهاوند منتقل شدند.

سرهنگ ساکی گفت: مسئولان این شرکت شبکه ای عنوان کردند شرکت بازاریابی تأسیس شده بازاریابی سینه به سینه برای ارائه کالا یا خدمات بدون وجود واسطه، یعنی رساندن مستقیم کالا از تولید کننده به مشتری با کمک تبلیغ مشتریان قبل است و به عبارت دیگر بازار یابی شبکه ای یک محصول خاص به جای تبلیغات رسانه‌ای توسط مصرف کنندگان خود محصول تبلیغ و به فروش می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با توجه به اینکه این شرکت فاقد مجوز دارای زیر شاخه‌هایی بوده و از نفرات زیر شاخه هم مبالغی دریافت شده علیرغم نداشتن شاکی تا این لحظه به علت فعالیت غیر قانونی (فاقد مجوز) و پیشگیری از تبعات احتمالی پلمب شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟