این شیر خشک را هرگز نخرید ! +  فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش رکنا، مسئولان محلی، یک فروشگاه محصولات خوراکی کودک را پس از آنکه تعدادی از کودکان با مصرف شیرخشک یک برند چینی دچار ورم سر و عوارض دیگر شدند مورد تعقیب قرار داده اند. بنا به گزارش پلیس محلی چین دست کم پنج کودک با خوردن این شیر خشک دچار این مشکلات شدند.

این فروشگاه که با نام " love baby workshop " در منطقه " یونگ ژینگ " واقع در استان هونان چین قرار دارد اقدام به فروش پودر پروتئینی نوشیدنی با نام "Bei An Min " برای کودکانی که به پروتئین شیر آلرژی داشتند می‌کرد. مسئولان فروشگاه به والدین اطمینان داده بودند که این محصول، محصولی مطمئن است و از مواد و با فرمولی مناسب تولید شده است. آن‌ها این محصول را با قیمتی بالاتر از پودر شیر به مشتریان خود عرضه می‌کردند.

با این حال کودکانی که از این محصول استفاده کرده بودند با مشکلات مانند کاهش وزن، تغییر شکل جمجمه، اگزما، کاهش شدید ویتامین D و نرمی استخوان مواجه شدند. بنا به گزارش Tv Hunan یکی از عوارض شدید مصرف این پودر شیرخشک، تغییر شکل جمجمه این کودکان بود که سر کودک به شکلی عجیب دچار تورم غیرنرمال می‌شد.

پس از گزارش‌ مشاهده چنین عوارضی در کودکان، مسئولان فروشگاه اقدام به جمع آوری این محصول از قفسه‌ها کردند. آن‌ها همچنین به والدین این کودکان اعلام کردند که چنین محصولی هرگز از فروشگاه آن‌ها عرضه نشده است. با این حال این فروشگاه اکنون به سوژه داغ رسانه‌ها در چین تبدیل شده و مسئولان محلی تحقیقات در این مورد را آغاز کرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟