زنده زنده سوختن مرد تبریزی  + عکس محل حادثه

به گزارش رکنا،  عصر روز گذشته، گزارش وقوع آتش سوزی در یک باب کارگاه کفاشی در کوی بهشتی خیابان عباسی، آتش نشانان ایستگاه شماره 18 شهدای توانیر را با فرماندهی رنجبر به محل حادثه کشاند.

مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این خصوص اظهار کرد: این آتش سوزی در اثر بی‌احتیاطی و قرار گرفتن بنزین بدون سرپوش در مجاورت شعله باز اجاق گاز رخ داده بود.

جزئیات آتش سوزی کارگاه کفاشی در خیابان عباسی تبریز

سیامک نوروزی افزود: در این آتش سوزی میز کار طعمه حریق شده بود که با اطلاع رسانی سریع و به‌موقع به سامانه 125، آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شده و آتش سوزی را اطفا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز، وی در ادامه با تاکید بر این‌که بی‌احتیاطی و سهل انگاری مهم‌ترین عامل بروز حادثه در کارگاه‌های تولیدی است، بیان کرد: فعالان در کارگاه‌های تولیدی باید رعایت اصول ایمنی را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهند و از انجام هر گونه اعمال حادثه آفرین خودداری کنند.

مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز با بیان این‌که اقدام به‌موقع آتش نشانان مانع سرایت حریق به کالاهای موجود در کارگاه شد، گفت: در این حادثه، کارگر مرد 40 ساله از ناحیه دست و صورت به صورت سطحی دچار سوختگی شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟