اعتراض با حمل کیسه‌های جسد + عکس

به گزارش رکنا، معترضان در آریزونا از کیسه‌های حمل جسد استفاده کردند و از فرماندار این ایالت خواستند تا در لغو قوانین مرتبط با ماندن در خانه تجدید نظر کند.

گروهی از معترضان با استفاده از کیسه‌های حمل جسد در یک تظاهرات شرکت کردند و از دوگ دوسی، فرماندار آریزونا خواستند تا در لغو قوانین مرتبط با ماندن در خانه تجدید نظر کند.

تظاهرکنندگان در این اعتراض که در آن فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده بود، بیش از 20 کیسه حمل جسد را به مجلس ایالتی آریزونا در فونیکس آوردند.

آریزونا روز جمعه با ثبت 581 مورد ابتلا به ویروس کرونا در یک روز، در واقع بیشترین موارد ابتلا در یک روز را ثبت کرد. ارقام مربوط به دستگاه‌های تنفس مصنوعی هم به 84مورد رسید، اما نرخ بستری شدن افراد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت ایالت آریزونا، در مجموع تاکنون 11 هزار و 736 نفر به این ویروس مبتلا و 562 تن نیز به اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست داده اند.

بر اساس آمار‌های سازمان جهانی بهداشت تاکنون نزدیک به یک میلیون و 498 هزار و 636 نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و بیش از 83 هزار نفر فوت کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟