اسامی شهید و مجروحان حادثه ناوچه کنارک ارتش در خلیج فارس+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 1.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزارش رکنا؛ روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس از بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک این منطقه در محدوده آبهای بندر جاسک خبر داد.

بعدازظهر روز گذشته در حین تمرین دریایی تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد که تا کنون شهادت یک نفر محرز و تعدادی نیز مجروح شده اند.

اسامی پرسنل شهید و مجروح ناوچه کنارک ارتش

تصاویری از انتقال زخمی ھا و شهید ناوچە نیروی دریایی ارتش بە بیمارستان بندر چابھار

حال تمامی مجروحان حادثه ناوچه کنارک مساعد است

محمد مهران امینی‌فرد گفت: 15 تن از مجروحین حادثه ناوچه کنارک به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شده اند که حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

محمد مهران امینی فرد، رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ایرانشهر  گفت: به دنبال حادثه ای که روز ‌گذشته در آبهای دریای عمان اتفاق افتاد و با آمادگی که در شهرستان چابهار و کنارک انجام شد 10 دستگاه آمبولانس مصدومین را به ‌بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل کردند.‌

وی با بیان اینکه حال تمامی مجروحین مساعد است، افزود: 15 مجروح منتقل شده به بیمارستان از همان آغازین لحظات با توجه به ‌کادر مجرب موجود در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند.‌

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ایرانشهر ادامه داد: ۲ نفر از مجروحین نیز به صورت سرپایی درمان شدند، در حال حاضر 13 مجروح ‌در اتاق عمل و بخش های مختلف بستری شدند که اکثر حال عمومی خوبی دارند.

امینی فرد خاطر نشان کرد: مراحل ‌درمانی مجروحین این حادثه به طور جد از امروز پیگیری می شود.

نقشه محل حادثه  کنارک در جریان یک تمرین نظامی در محدوده آب های ساحلی ایران در خلیج عمان

نقشه محل حادثه شلیک اشتباهی کروز به شناور کنارک در خلیج فارس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 566870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟