آخرین وضعیت رئیس سابق فدراسیون کشتی در بیمارستان / تست کرونا منفی یا مثبت؟

به گزارش رکنا،  از هفته گذشته بستری شدن پرویز سیروس پور از پیشکسوتان و رئیس اسبق فدراسیون کشتی شوک بزرگی را به جامعه کشتی وارد کرد. سیروس پور در دو هفته گذشته از لحاظ تنفسی و ضربان قلب دچار مشکل شد و او را در بخش ویژه بیمارستان آتیه بستری کردند. اما چندی بعد خبر ابتلای استاد به ویروس کرونا همه اهالی کشتی را به شدت نگران کرد.

سیروس پور ابتدا در بیمارستان آتیه بستری شد اما بعد از معاینه دقیق و اسکن ریه پزشکان مشکل او را قلبی تشخیص دادند بعد از چند روز سیروس پور از بیمارستان آتیه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد. در این بیمارستان وضعیت وی به دلیل ضربان نامنظم قلب، حاد شد و در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان تحت نظر قرار گرفت.

آخرین وضعیت سیروس پور در بیمارستان/ تست کرونا منفی بود

مصطفی سیروس‌پور فرزند استاد سیروس‌پور اظهار داشت: در حال حاضر پدرم در از بیمارستان آتیه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شده است. ضربان قلبشان کمی نامنظم است که خوشبختانه تیم پزشکی تا حدی این مشکل را رفع کرده‌اند. روز شنبه قرار است آنژیو انجام شود اگر مشکلی نباشد یکشنبه از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی در رابطه با بیماری کرونا استاد سیروس‌پور عنوان کرد: سه مرتبه تست کرونا انجام گرفت، در دو مرحله اول این تست مثبت بود اما در مرحله سوم که کیت مخصوصی استفاده شد، خوشبختانه تست کرونا منفی بود.

در همین راستا جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان کشتی به خبرنگار فارس گفت: سیروس پور به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان امام حسین (ع) بستری است و ما پیگیر سلامت استاد هستیم. دبیر هم چندین بار تماس گرفته اند و خوشبختانه شرایطشان بهتر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟