حادثه مرگبار در اتوبان قم / پژو 206 جان 2 موتورسوار را گرفت

به گزارش رکنا، سرهنگ " مختار پناهی"  اظهار داشت: بامداد امروز در کیلومتر یک آزاد راه "قم- تهران"، یک دستگاه سواری پژو 206 با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد که بر اثر این حادثه متاسفانه 2 نفر از راکبان موتور سیکلت به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

وی افزود: علت این تصادف بی مبالاتی راننده سواری پژو به دلیل حرکت در خلاف جهت در آزاد راه توسط کارشناسان تصادفات این مرکز تشخیص داده شده است.

2 کشته حاصل برخورد سواری پژو 206 با موتورسیکلت در اتوبان قم

سرهنگ پناهی ادامه داد: بررسی های به عمل آمده نشان می دهد که متأسفانه برخی رانندگان، رانندگی در محورهای برون شهری خصوصاً در آزادراه ها را خیلی ساده تصور می کنند و با انجام تخلفاتی مانند حرکت در خلاف جهت و یا حرکت با دنده عقب، جان خود و دیگر رانندگان را به خطر می اندازند و باعث وقوع چنین حوادث تلخ و ناگوار می شوند.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: از رانندگان عزیز درخواست داریم ضمن مدنظر قرار دادن تفاوت رانندگی در جاده ها و آزادراه ها با خیابان های داخل شهری، همواره قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ پناهی بیان داشت: با توجه به اینکه برابر ماده 4 قانون ایمنی راه و راه آهن تردد موتور سیکلت در آزادراه ها ممنوع است، توصیه می شود موتور سیکلت سواران عزیز هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و همواره برای کاهش آسیب های وارده به قسمت سر و همچنین حفظ جان خود از کلاه ایمنی استفاده کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟