به گزارش رکنا،امیر بهزاد افزود: این کودک پنج ساله اهل سردشت بر اثر جراحت ناشی از تصادف به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شده بود.

وی با بیان اینکه آزمایش کووید ۱۹ این کودک در بیمارستان مهاباد مثبت اعلام شده بود، ادامه داد: پس از سه ساعت تلاش و مساعدت متخصصان ارتوپدی و بیهوشی و کادر اتاق عمل با پوشش لباس ایزوله عمل جراحی این بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با موفقیت به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون حال عمومی کودک مساعد بوده و به بخش ایزوله بیمارستان منتقل شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون عمل‌های جراحی غیرضروری در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به خاطر شیوع بیماری کرونا متوقف شده اما با وجود ابتلای دختر پنج ساله به این بیماری و شرایط اورژانسی وی عمل جراحی انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: این بیمار در یک تصادف بر اثر واژگون شدن خودرو دچار شکستگی در استخوان‌های لگن، ران و بازو شده بود و همچنین به دلیل اختلالات هوشیاری و تنفسی نیاز به مراقبت‌های ویژه در بخش ICU داشت.

فروردین گذشته نیز عمل جراحی یک بیمار ۶۰ ساله مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد که دچار انسداد روده شده بود، با موفقیت انجام شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟