صحنه عجیبی که راننده چینی در خیابان خلق کرد ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش رکنا، اقدام عجیب یک راننده چینی در نگه داشتن سگ خود روی سقف ماشینش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این مرد که هویتش اعلام نشده پس از آنکه سگ خود را بدون محافظ فیزیکی به ایستادن روی سقف ماشینش وادار کرد توسط پلیس متوقف شد.

شاهدان عینی با دیدن این صحنه بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و پلیس نیز با دریافت مشخصات خودرو موفق به پیدا کردن این راننده شد.

در ویدئویی که توسط دوربین‌های خیابان تهیه شده این سگ را در حالی که روی سقف یک خودروی سفید رنگ در حال حرکت، ایستاده نشان می‌دهد. در این ویدئو در یک صحنه حتی این حیوان از روی سقف روی شیشه جلوی خودرو سقوط می‌کند، اما با این حال راننده به راه خود ادامه می‌دهد. پس از آنکه راننده توسط پلیس متوقف شد گفت که سگش آموزش دیده است و هرگز به پایین سقوط نمی‌کند. این مرد همچنین در چرایی این اقدام خود به پلیس گفت که به دلیل کوچک بودن سبد محل نگهداری سگ او نگران خفه شدن این حیوان بود و تصمیم گرفت سگش را روی سقف نگه دارد.

این حادثه در شهر " لِشان " واقع در استان سی‌چوان در جنوب غربی چین رخ داد. پلیس شهر لشان این ویدئو را با هدف هشدار به رانندگان در فضای مجازی منتشر کرد. هنوز مشخص نیست آیا پلیس این راننده را بخاطر اقدامش جریمه کرده است یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟