نجفی در دادگاه : احتمال داشت من کشته شوم !

به گزارش رکنا، محمد علی نجفی، شهردار اسبق در دادگاه خود اعلام کرد احتمال داشت در درگیری با میترا احتمال داشت او کشته می شد. قاضی متین راسخ در این مورد پرسید شما هر دو در یک صحنه بودید. جثه شما بزرگ تر بود چرا شما هدف یک گلوله بدون هدف نشدید؟ محمدعلی نجفی پاسخ داد: ای کاش گلوله به من می خورد. چه بسا این گلوله به من می خورد. دست من چند بار دچار لرزش شد ممکن بود دستم به سمت خودم برگردد و دلیل علمی ندارد.

مطمئن بودم میترا فوت کرده است

قاضی متین راسخ پرسید: چرا با اورژانس تماس نگرفتید؟ چرا هیچ حرکتی حکایت از پیشگیری اتفاق در پرونده نداریم ولی وقتی داماد و دخترتان رسیده اند به اورژانس زنگ زده اند؟ محمد علی نجفی گفت: اول نمی دانستم چه اتفاقی افتاده دستم را روی صورتش کشیدم کار از کار گذشته. کنار میترا در وان نشستم. مطمئن بودم فوت کرده. اما داماد و دخترم رسیدند فکر کردند میترا زنده است. با اورژانس تماس گرفته بودند و آنها گفته بودند که میترا را روی زمین بخوابانند. من دچار اضطراب و دیوانگی شده بودم و یک ساعت و ربع در خانه می چرخیدم. نمی توانستم تصمیم بگیرم.

نجفی: از قبل نقشه نکشیده بودم

قاضی متین راسخ گفت: شما با یک شئی جامد روبرو نبودید. چرا پیش بینی نکردید که اگر به حمام بروید احتمال دارد میترا از حمام بیرون بیاید؟ نجفی گفت: نقشه نکشیده بودم که به همه جوانبش فکر کنم. وان ارتفاع داشت و فکر کردم نمی تواند از آن ارتفاع روی من بپرد.

متین راسخ با اشاره به بازجویی افراد مطلع تاکید کرد: هر دو کارگردانی که در این پرونده بودند گفتند که مقتوله به گونه ای رفتار می کرد که کسی جرات نمی کرد به او اظهار علاقه کند. اما او به شما گفتید در این یک سال و هشت ماه با هم جنگ و دعوا داشتید و او حمله کرده بود چطور انتظار داشتید با دیدن اسلحه منطقی شود؟

چرا نجفی اسلحه را با خود برد

محمد علی نجفی گفت: واقعا این مسائل در ذهنم نبود. نحوه بازجویی ها هم اینطور بود که می پرسیدند شما با این خانم ارتباط داشتید؟ آنها هم می گفتند نه. من در همه بازجویی ها نبودم فقط دو مورد بودم. در جلسه بازجویی یکی از کارگردان ها که ارتباط کمی با او داشت بودم اما در بازجویی کارگردانی که 3سال با او ارتباط داشت نبودم.

شهردار اسبق تهران در پاسخ به این سوال که چرا سلاح را با خود بردید؟ گفت: می خواستم آن را به آگاهی بدهم. نمی خواستم سلاح گم شود آن موقع بدتر می شد. بعد از این جریان تمام وسایل من را برداشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 564611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟