جولان کفتار کرونایی در بابل / او با خاک اره به جنگ کرونا می رفت + عکس

به گزارش رکنا، یکی از مغازه دارانی که مورد این کلاهبرداری قرار گرفته است و نخواست نامش فاش شود گفت: یک ویزیتور با مراجعه به مغازه اعلام کرد دستکش لاتکس تولید کشور مالزی را با قیمت پایین‌تر از بازار به فروش می‌رساند.

او افزود: کارتن ارائه شده پلمپ بود و بر روی آن نیز مارک یک شرکت مالزیایی به چشم می‌خورد به همین دلیل فکر نمی‌کردم کلاهبرداری در حال انجام است.

فروش خاک اره به جای دستکش لاتکس در بابل

این فروشنده که در چهار راه گلشن بابل مغازه دارد، می‌گوید: بعد از خرید یک کارتن از بسته‌هایی که فکر می‌کردم داخل آن دستکش‌های لاتکس است پنج بسته از آن را به مشتریان فروختم تا اینکه یکی از مشتریان پس از باز کردن یک بسته و استفاده از چند دستکش متوجه این کلاهبرداری شد.

او ادامه داد: این فرد کلاهبردار برای اینکه دوربین‌های مدار بسته تصویر او را ضبط نکنند خودروی خود را در خیابان‌های فرعی به دور از بازار پارک و پیاده به مغازه‌ها مراجعه می‌کرد.

این مغازه دار بابلی ادامه داد: در تماسی که با چند فروشنده اقلام بهداشتی در بابل داشتم مشخص شد این کلاهبردار با همین روش چندین کارتن خاک اره به جای دستکش لاتکس به مغازه داران شهر فروخته است.

کلاهبرداری به وقت کرونا / تلاش برای یافتن کلاهبردار کرونایی در بابل

حسین پور فعال رسانه‌ای بابل به عنوان فردی که این ویدیو را ضبط کرده است گفت: دیروز در حال توزیع اقلام کمک‌های مومنانه شهر بابل بودیم که از طرف این خریدار با وی تماس گرفته و موضوع کلاهبرداری اعلام شد.

او افزود: خریدار تعدادی بسته پلمپ شده را برای تصویربرداری کنار گذاشته بود و هنگام تصویر برداری مشخص شد فرد کلاهبردار در قسمت‌های پایین، بالا و وسط بسته، تعدادی دستکش لاتکس و در میان آن‌ها یک بسته پلاستیکی حاوی خاک اره گذاشته بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟