ابتکار جالب مرد هندوستانی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی! + فیلم
حجم ویدیو: 17.85M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26

به گزارش رکنا، از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. این ویروس که در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده تاکنون بیش از ۳۰۰۰۰۰۰ را مبتلا کرده که بیش از ۲۰۷۰۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. همچنین بیش از ۸۰۰۰۰۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس دارای بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در جهان هستند.

کشور هند نیز یکی از کشور‌هایی است که با این ویروس درگیر شده است. تاکنون بیش از ۲۸۰۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۸۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع کرونا در هند دولت این کشور تا تاریخ ۳ می‌قرنطینه سراسری اعلام کرد. بسیاری از شهروندان این کشور نیز با رعایت قرنطینه و همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی تلاش می‌کنند تا به دولتمردان کشورشان در عبور از بحران کرونا کمک کنند.

" پارتا سا‌ها " یکی از این شهروندان هندی است. او که اهل روستای " آرالیا " در نزدیکی شهر آگارتالا در ایالت تریپورا هند است دوچرخه برقی را طراحی کرده که ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی بتواند در بیرون از خانه حضور یابد. او دوچرخه اش را " کووید ۱۹ " نامگذاری کرده است. صندلی‌های جلو و عقب دوچرخه طراحی شده پارتا ۱ متر با یکدیگر فاصله دارد. او از یک موتور دی سی ۷۵۰ وات و باتری ۴۸ ولت برای تبدیل این دوچرخه به دوچرخه‌ای برقی کمک گرفته است.

پارتا در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی هند در این باره گفت: «وقتی همه مردم درباره فاصله گذاری اجتماعی صحبت می‌کنند با خودم فکر کردم کاری انجام دهم تا پیامی در مورد لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی باشد.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟