تصادف مرگبار مینی بوس و پراید با 2 کشته در اراک

به گزارش رکنا،  مسعود آقازیارتی افزود: تصادف این خودروها و گیرکردن سرنشینان در داخل خودروی سواری عصر یکشنبه ۷ اردیبهشت ۹۹ به آتش‌نشانی اعلام شد که ماموران ایستگاه شماره چهار بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این سانحه مینی‌بوس و پراید از قسمت جلو به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند و شدت حادثه به حدی بود که خودروی پراید به بیرون از جاده پرتاب و مچاله شده بود.

برخورد مینی‌بوس با پراید در اراک 2 کشته برجا گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش‌نشانان پس از اعزام به این محل، به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند و با قرار دادن علایم هشدار دهنده در جاده برای جلوگیری از تصادفات بعدی، عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

آقازیارتی اظهار کرد: در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پراید در داخل خودرو گرفتار شده بودند که نجاتگران ضمن قطع جریان برق خودروها، با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد و نجات و ست هیدرولیک به بریدن قسمت‌هایی از اتاقک در هم پیچیده خودروی سواری اقدام کرده و راننده و سرنشین آن را که هر ۲ مرد بودند از داخل آن خارج کردند.

برخورد مرگبار مینی بوس و پراید در اراک / 2 تن جان باختند

وی تصریح کرد: پس از خارج کردن راننده و سرنشین خودروی پراید، آنان تحویل عوامل اورژانس شدند که هر ۲ نفر به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده بودند و مرگ آنها از سوی عوامل اورژانس تایید شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: یکی از سرنشینان خودروی مینی‌بوس نیز که یک خانم مسن بود در این سانحه دچار مصدومیت شده بود که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟