یک کشته و یک مجروح در واژگونی خودرو در آزادراه تهران قم

به گزارش رکنا، سید محمود میر محمدی فرمانده آتش نشانان ایستگاه ۵۰ با اعلام خبر واژگونی خودرو در آزادراه تهران قم اظهار کرد: شب گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران در پی دریافت تماس تلفنی از سوی شهروندان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در قبل از عوارضی تهران قم با به صدا درآوردن زنگ اعلام حادثه دو ایستگاه ۵۰ و ۱۲۳، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

واژگونی مرگبار سمند در اتوبان تهران قم

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری سمند با دو سرنشین آقا به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرده و در شانه خاکی به صورت واژگون بر روی سقف قرار گرفته بود که یک نفر از سرنشینان توسط شهروندان از داخل خودرو به بیرون منتقل شده و نفر دوم در داخل خودرو محبوس شده و قادر به خارج شدن از خودرو نبود.

فرمانده آتش‌نشانی افزود: نیروهای آتش‌نشانی پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر و پس قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودرو، در حضور عوامل اورژانس با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به رهاسازی شخص محبوس شده از داخل خودرو کرده و بلافاصله مصدوم را به کادر پزشکی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

نجات جان جوان 30 ساله از تصادف مرگبار سمند در اتوبان تهران قم

میرمحمدی خاطرنشان کرد: در معاینات اولیه مشخص شد شخص محبوس شده در این حادثه که آقای ۳۰ ساله بود جان خود را از دست داده و سرنشین دیگر که توسط شهروندان به بیرون از خودرو منتقل شده بود با توجه به مصدومیت وارد شده برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی یادآور شد: آتش‌نشانان پس از تحویل شخص مصدوم به عوامل اورژانس، اقدام به پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این حادثه کرده و خودرو را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

فرمانده آتش‌نشانانی در پایان گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟