انجام 16 عملیات آتش نشانی و نجات جان 5 نفر در همدان

به گزارش رکنا، آتشپاد محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: دیروز ۴ عملیات اطفای حریق و ۱۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان بود.

بیاناتی افزود: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۴ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق منزل در شورین و رکنی، حریق خانه باغ در شورین و حریق پارکینگ در سنگ سفید بود.

نجات 3 گرفتار در آسانسور در همدان

او ادامه داد: در ۱۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۳ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک امیرکبیر، پاسداران و شهرک بهشتی، نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی در بلوار ولایت، ۶ مورد کنترل و مهار اجسام در حال سقوط در خیابان طالقانی، استادان، میدان بعثت، جاده فقیره، میدان شریعتی و خیابان شریعتی، احتمال ریزش دیوار در حصار علی آباد و نجات فرد از داخل رودخانه در جاده حیدره است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از نجات ۵ نفر طی این عملیات‌ها خبر داد و گفت: شهروندان همدانی دیروز ۶۸۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۶ مورد منجر به عملیات شد، ۲۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی ،۲۰۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۳۹ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟