به این 6 شهر ایران سفر نکنید / مرگ کرونایی شما را تهدید می کند

به گزارش رکنا، طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی‌های ۶ شهرستان استان سمنان تا روز ششم اردیبهشت‌ماه به ۵۱۳ نفر و تعداد بهبودی‌ها به ۴۲۲ نفر رسیده است.

موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از ارائه گزارش سه مورد جدید ابتلا به این ویروس در این منطقه از استان سمنان حکایت دارد.

کرونا در این 6 شهر سمنان جولان می دهد

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ۶ شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند، ۵۱۳ نفر است.

بر پایه آمار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا روز ششم اردیبهشت‌ماه، ۴۲۲ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا تاکنون مرخص شده‌اند که این آمار، نسبت به روز قبل دو نفر افزایش داشته است.

هم‌اکنون ۶۰ نفر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به علت ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند که این عدد امروز دو نفر کاهش داشته است.

دو شهرستان شاهرود و میامی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند که آمارهای آنها جداگانه اعلام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟