آتش در انبار یک قالیشویی در مشهد

به گزارش رکنا،  سر آتشیار احمد مرندی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون یک کارگاه قالیشویی در شمال شهر مشهد،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۸،۶،۴۲،۸ را به محل حادثه در بولوار پنج تن اعزام کرد.

آتش سوزی چند ساعته در یک قالیشویی مشهد

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد ،حریق در قسمت انبار ضایعات و الوار یک کارگاه قالیشویی به وسعت یکهزار مترمربع به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به قسمت اصلی کارگاه و محل نگهداری و شست و شوی موکت و قالی ها دستباف و ماشینی بوده که به سرعت آتش نشانان از چندین جهت ضمن محاصره آتش این حریق را پس از دقایقی مهار و ضمن کاوشی چند ساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش سوزی را بصورت کامل اطفائ کردند.

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش سوزی به ۲ کارگاه، انبار و دستگاه های خط تولید نخ و پرز در مجاورت این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد، خسارات جبران‌ناپذیر رقم می‌خورد.

سر آتشیار احمد مرندی یادآور شد: متاسفانه این قالیشویی بزرگ فاقد هرگونه سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچنین بیمه نامه آتش سوزی بوده و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

شایان ذکر است در جریان عملیات مهار این آتش سوزی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از پایان مأموریت بامداد امروز جمعه به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟