قاچاقچی مواد مخدر در مرز به هلاکت رسید

به گزارش رکنا،  نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان امروز (پنجشنبه) در گزارشی از کشته شدن یک قاچاقچی موادمخدر در ناحیه مرزی جنوب این کشور خبر داد .

قاچاقچی غیرمجاز در مرز ایران کشته شد

 مرزبانان جمهوری آذربایجان در نزدیکی روستای مرزی "داشکند" شهرستان "یاردیملی" این کشور عصر دیروز سه تن که قصد داشتند به صورت غیرقانونی وارد خاک جمهوری آذربایجان شوند، شناسایی کردند .

مرزبانی جمهوری آذربایجان افزود که افراد مذکور به فرمان ایست مرزبانان این کشور توجه نکرده و به سوی آنها تیراندازی کردند، که در جریان تیراندازی متقابل مرزبانان یکی از این افراد مجروح و دو نفر دیگر به اراضی جنگلی متواری شدند .

فرد مجروح که به هویت و تابعیت وی اشاره نشده، از سوی مرزبانان جمهوری آذربایجان به بیمارستان شهرستان مرزی "جلیل آباد " منتقل شد، ولی به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

کشف محموله مخدر و اسلحه از قاچاقچیان در مرز آذربایجان

به گزارش مرزبانی جمهوری آذربایجان، در حین بازرسی محل وقوع حادثه 2 کیلوگرم مواد مخدر، یک قبضه تفنگ و نیز مقداری فشنگ کشف شد. در حال حاضر تحقیقات بیشتری در این ارتباط ادامه دارد .

این گزارش افزود: نماینده مرزبانی محلی ایران در رابطه با این حادثه به محل وقوع آن دعوت شده و مرزبانان دو کشور جزییات این حادثه را بررسی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟