جوان اصفهانی بیهوش نقش زمین شده بود / او از مرگ بازگشت + عکس

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران کلانتری 19 اصفهان مطلع شدند فردی بی هوش در زمین های بایر رها شده که بلافاصله به محل اعزام و متوجه شدن هنوز علائم حیاتی دارد که او را از مرگ حتمی نجات دادند.

پیدا شدن جوان اصفهانی که بیهوش روی زمین بود

سرهنگ "محمدرضا خدادوست"  اظهار داشت: نوجوانی 12 ساله مردی بی هوش و افتاده بر زمین را در زمین های بایر کنار منزلشان مشاهده می کند و بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و موضوع را اعلام می کند.

وی افزود: ماموران کلانتری 19 شهر اصفهان نیز بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند جوانی 35 ساله بی هوش بر زمین افتاده ولی هنوز علائم حیاتی دارد که موضوع به عوامل امدادی اعلام شد.

نجات جوان اصفهانی از مرگ حتمی

این مقام انتظامی بیان داشت: عوامل امدادی نیز بلافاصله در محل حاضر و با انجام یک سری اقدامات درمانی او را از مرگ حتمی نجات دادند.

خدادوست با اشاره به اینکه اقدام به موقع ماموران وظیفه شناس پلیس و عوامل امدادی این فرد را از مرگ حتمی نجات داد خاطر نشان کرد: با بررسی مدارک همراه این شهروند خانواده وی در جریان قرار گرفته و در اورژانس حضور یافته و از حضور به موقع پلیس تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اظهار خرسندی از عمل انجام گرفته و تقدیر از این نوجوان 12 ساله و عملکرد به موقع ماموران تصریح کرد: نیروهای انتظامی در هر جایگاه و یگانی که باشند، تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن امنیت و آرامش هموطنان است و در این راه همه توان خود را به کار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟