دستگیری سارق حرفه‌ای باطری خودرو در کاشان

به گزارش رکنا، سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت باطری از خودروهای سواری سطح شهر کاشان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

عملیات ضربتی پلیس کاشان برای دستگیری سارق باطری خودرو

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی فنی محل های وقوع سرقت و شیوه ارتکاب جرم با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کنند .

بهزاد سارق باطری خودروهای کاشان بود

این مقام انتظامی ادامه داد : طی بازجویی‌های فنی به عمل آمده، متهم ۳۴ ساله به نام بهزاد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۳۹ فقره سرقت باطری از خودروهای سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت جامعه با پلیس مشارکت کنند از مردم خواست تا از پارکینگ های عمومی و اختصاصی جهت پارک وسائط نقلیه خود استفاده کرده و از رها کردن خودرو و موتورسیکلت در معابر عمومی جداً خودداری کنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟