لحظات نفسگیر نجات 3 گمشده در ارتفاعات اردکان

به گزارش رکنا،  رییس جمعیت هلال احمر اردکان گفت: سه نفر که هنگام بازگشت از ارتفاعات «چک چک» مسیر خود را گم کرده بودند با تلاش تیم امداد و نجات این شهرستان و نیز همکاری تیم واکنش سریع استان یزد نجات یافتند.

تلاش برای یافتن 3 گمشده در کوه های اردکان

جواد کمال آبادی روز پنجشنبه  افزود: چهارشنبه شب گزارشی مبنی بر گم شدن سه نفر در ارتفاعات یادشده دریافت شد که بلافاصله تیم امداد و نجات سه نفری از پایگاه خرانق به منطقه اعزام و در ادامه تیم واکنش سریع استان یزد نیز در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: پس از اعزام تیم های عملیاتی این افراد در ارتفاعات نجات یافتند و به محل امن هدایت شدند.

به گفته وی این فراد چهار نفر بودند که یکی از آنها به محل اولیه بازگشت و گم شدن دوستان خود را به جمعیت هلال احمر اردکان اطلاع داد.

رییس جمعیت هلال احمر اردکان تصریح کرد: از کوهنوردان و طبیعت گردان انتظار می رود، همواره با اطلاعات کامل و با برنامه ریزی مناسب به ارتفاعات و مناطق خوش آب و هوا صعود کنند، مسیر زمان بازگشت هم مطابق برنامه ریزی مناسب باشد تا شاهد بروز چنین مشکلاتی برای خانواده ها نباشیم.

کمال آبادی خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟