تلفات سهمگین آتش سوزی هولناک در تهران

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 15:40 امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در غرب تهران به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش نشانی از سه ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با حضور آتش نشانان در این محل مشخص شد که یک تعمیرگاه خودرو در مسیر غرب به شرق اتوبان همت نرسیده به خیابان کاشانی طعمه حریق شده است.

گاراژ 500 متری و تلفات سهمگین مالی

وی ادامه داد: محل حادثه گاراژ 500 متری بود که 200 متر آن که سقف شیروانی داشت طعمه حریق شده بود و در این بخش 6 دستگاه خودرو در حال سوختن بود.

ملکی با اشاره به این مطلب که این گاراژ در مجاورت پمپ بنزین قرار داشت و بیم سرایت آتش به پمپ بنزین وجود داشت گفت: شدت حرار باعث تخریب سقف بخشی از کارگاه شده بود.

آتش سرایت نکرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشانان به سرعت از سه طرف نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند و از گسترش آتش خودداری شد و آتش به پمپ بنزین سرایت نکرد.

وی افزود: آتش خیلی زود مهار شد و در حال حاضر آتش نشانان مشغول لکه گیری هستند.

ملکی خطاب به مالکان گاراژها و تعمیرگاه‌ها گفت: باید اصول ایمنی در تعمیرگاه‌ها و گاراژهای این چنینی بیشتر رعایت شود زیرا در این مکانها وسایلی نظیر بنزین و لاستیک اسقاطی سایر وسایل قابل اشتعال بیشتر وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟