2 سارق محتویات خودرو در اراک به دام پلیس افتادند

به گزارش رکنا ، سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از مدتی قبل با اعلام گزارش های متعددی از وقوع سرقت تجهیزات خودرویی در شهرستان اراک، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تیم هایی تخصصی از پلیس شهرستان مسئول رسیدگی به این پرونده ها شدند.

سپهوند اظهار کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ هایی از دو سارق سابقه دار در این سرقت ها به دست آمد و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی هر دو نفر در عملیاتی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به پرونده های سرقت دو سارق دستگیر شده، سرانجام در تکمیل تحقیقات، متهمان به ۲۷ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان اراک اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: ‌در بازرسی از مخفیگاه سارقان، بسیاری از اموال سرقت شده کشف و تحویل مالکان آنها شد.

سپهوند بیان کرد: مهم ترین علت بروز این سرقت های خرد در این پرونده بی توجهی مالکان خودرو به توصیه های مکرر پلیس در به کارگیری تجهیزات ایمنی و بازدارنده و عدم پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک بوده است.

وی اضافه کرد: ضمن ضرورت هر چه به توصیه های پلیس لازم است شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟