شمار مبتلایان کرونا  استان سمنان مشخص شد

به گزارش رکنا،  از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان که هشت شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارند، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده ۱۱ مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد.

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هشت شهرستان شاهرود، میامی، سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند، به یک هزار و دو نفر رسیده است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز ۳۰ فروردین‌ماه به ۸۴۹ نفر رسیده است و ۱۲۳ نفر نیز بستری هستند.

بر پایه آمارهای به دست‌آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز ۳۰ فرودین ماه، ۴۸۹ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در ۶ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز ۳۰ فروردین‌ماه، ۴۰۶ نفر اعلام شده و تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها، ۶۹ نفر است.

در دو شهرستان شاهرود و میامی در استان سمنان که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار دارند، شمار مبتلایان به ویروس کرونا ۵۱۳ نفر اعلام شده است؛ ۵۴ نفر نیز بستری هستند.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در دو شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا روز ۳۰ فروردین‌ماه به ۴۴۳ نفر رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟