ابراهیم کهورزاده پس از مرگ جان 3 زن و مرد هرمزگانی را نجات داد

به گزارش رکنا، رییس واحد اهدای عضو هرمزگان، از اهدای اعضای بدن یک مرد ۴۱ ساله هرمزگانی خبر داد.

محمود حسین پور صبح امروز اظهار کرد:روز گذشته، با ایثار و فداکاری خانواده ابراهیم کهورزاده، سه هموطن نیازمند عضو پیوندی، حیاتی دوباره یافتند.

وی افزود: اعضا بدن این مرد ۴۱ ساله هرمزگانی که به دنبال تصادف و ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، بعد از برداشت برای پیوند به بیمارستان ابن سینای شیراز منتقل شد.

رییس واحد اهدای عضو هرمزگان بیان داشت: نامبرده در شامگاه ۲۶ فروردین به دنبال تصادف و ضربه شدید به سر با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی منتقل شده که بعد از بررسی و معاینات بالینی در همان دقایق اولیه، مرگ مغزی وی تایید می شود. بعد از تایید مرگ مغزی توسط تیم تایید کننده، متشکل از چهار پزشک متخصص و رضایت خانواده مبنی بر اهدای عضو، مراقبت های ویژه از قبیل انجام آزمایشات لازم و انجام مشاوره‌های پزشکی لازم برای آماده سازی این عزیز، برای عمل هاروست (عمل برداشت اعضای پیوندی) توسط تیم اهدای عضو، انجام شده و بعد از عمل، دو کلیه و کبد این جوان هرمزگانی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

وی گفت: کبد وی به خانم 55 ساله و کلیه‌های وی به آقای 58 ساله و خانم 48 ساله نیازمند اعضای پیوندی که مدتها در انتظار دریافت عضو بودند، اهدا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟