حاشیه های رونمایی استاندار البرز از تمبر یاد بود خودش! + فیلم
حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، در هفته گذشته انتشار فیلمی از یک رونمایی در اخبار شبکه استانی البرز و به تبع آن در فضای مجازی بسیار سروصدا کرد. فیلمی که در آن استاندار البرز در نشست با صنعتگران این استان از تمبر یادبود خودش رونمایی کرد!

انتشار این فیلم مورد توجه جدی کاربران فضای مجازی در شبکه های مختلف اجتماعی قرار گرفت و دستاویزی برای انواع شوخی‌ها و طنز نوشته‌ها و گاه کنایه های سیاسی فراهم کرد و حتی برخی از کاربران این اقدام استاندار البرز را با نامه سرپرست وقت شهرداری رشت مقایسه کردند که در آن فرامرز جمشیدپور سرپرست وقت شهرداری رشت در نامه‌ای برای تسهیل در روند واگذاری یک باب منزل مسکونی به خودش نامه نوشته بود و خودش هم متن نامه را پاراف کرده و با درخواست خودش موافقت کرده بود.

اگرچه که گفته می‌شود این تمبر به پاس تقدیر از تلاش های استاندار البرز در رفع محدودیت شعاع 120 کیلومتری برای صنعتگران چاپ و رونمایی شده است اما این رونمایی از دو جهت محل اشکال است.

اول اینکه در رفع این محدودیت که البته در رونق تولید استان بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود افراد و دستگاه های مختلفی نقش داشتند و می‌توان گفت یک اجماع خوبی در بین مسؤولان استان اعم از مجموعه استانداری، نمایندگان مجلس، دستگاه قضایی، اتاق بازرگانی و... برای رفع این محدودیت شکل گرفته بود و مصادره این دستاورد به نفع یک شخص کار درستی نیست.

در یک سال گذشته نمایندگان استان البرز، اتاق بازرگانی و مسؤولان دستگاه قضایی بارها و بارها در این رابطه موضع گیری‌های مطالبه گرایانه داشته و پیگیری‌هایی از مسؤولان ملی انجام داده اند و قطعا این مطالبه همه جانبه در رفع محدودیت واحدهای تولیدی موثر بوده است.

کما اینکه در همین رابطه حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار با صنعتگران استان، پیگیری و حل مشکل معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی اشتهارد را به عنوان یکی از دستاوردهای سفر رئیس قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: رویکرد قوه قضائیه همواره حمایت از فعالیت‌های اقتصادی بوده است و در دوره مدیریت آیت الله رئیسی، این حمایت‌ها به ویژه تاکید و تقویت شده و به عنوان سیاست کلان قوه قضائیه در نظر گرفته شده است این اتفاق موجب رونق بیشتر تولید و اشتغال در استان خواهد شد.

اشکال هم اینجاست که اگر بنا باشد مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انجام وظایف ذاتی خود و حل مشکلات مردم از خود اسطوره بسازند و تمبر یادبود خودشان را رونمایی کنند هیچ صورت خوشی در افکار عمومی نداشته و نتیجه ای جر تمسخر و استهزا در فضای مجازی نخواهد داشت و یک جستجوی ساده در فضای مجازی کافی است تا استاندار محترم البرز ببینند که این رونمایی چه بازتابی در فضای مجازی برای استان و شخص ایشان داشته است.

برای اینکه مشخص شود مسؤولی با جدیت در حال تلاش و کوشش برای حل مشکلات مردم است نیازی به رفتارهای نمایشی نیست و مردم قدرت تشخیص مسؤولان پر تلاش و کارآمد را از مدیران ناکارآمد دارند و البته می طلبد که مدیران استان در رابطه با بازتاب های رسانه ای اقداماتشان بیشتر دقت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟