دستگیری سارقی که می خواست پا در کفش مالباخته کند

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمد حسن مالکی " در تشریح این عملیات گفت:تیم تجسس کلانتری جهاد ساعت ۶بامداد روز گذشته هنگام گشت زنی و کنترل حوزه استحفاطی خود جوانی را مشاهده کردند که اطراف خودروهای پارک شده کنار خیابان پرسه می زد.

سرکلانتر جنوب پلیس مشهد افزود: ماموران انتظامی این جوان ۳۵ساله که به به مواد مخدر اعتیاد دارد را به عنوان مظنون دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه او یک جفت کفش،یک عدد ادکلن ،یک عدد افشانه فلفلی و دیگر وسایل کشف کردند .

وی اظهار داشت:متهم در حالی که ادعا می کرد وسایل متعلق به خودش است وقتی افسر تجسس پلیس از او خواست کفش هایش را به پا کند نتوانست به دروغ گویی های خود ادامه دهد و مشخص شد شماره این کفش ها برای پای مرد جوان کوچک است.

سرهنگ مالکی گفت:متهم در تحقیقات بعدی پرونده با معرفی همدست خود به ارتکاب سرقت وسایل از داخل خودروی سواری اعتراف و پلیس بلافاصله متهم دیگر پرونده که جوانی ۳۸ساله و معتاد به مواد مخدر است را دستگیر کرد.

وی با اشاره به این مطلب که از متهمان یک کیسه حاوی ۱۰کیلو سیم و کابل مسروقه مخابراتی نیز کشف و تاکنون ۲شاکی پرونده برای پی گیری شکایت خود به کلانتری مراجعه کرده اند گفت:تحقیقات با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟