زنده به گور شدن 4 نفر در ریزش وحشتناک در جنت آباد / معجزه رخ داد + عکس ها

به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی  درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۹:۱۹ صبح امروز در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی یک مورد حادثه آوار در منزل قدیمی در حال تخریب در محله جنت آباد مرکزی، بالاتر از بزرگراه همت اعلام می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی در حال ساخت بود که کارگران نیز در آن در حال کار بودند. در طبقه اول این ساختمان کارگران مشغول فعالیت بودند که ناگهان بخشی از سقف ها تخریب شده و ظاهرا طبق اطلاعات اولیه ۴ کارگر در زیر آوار گرفتار شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: سه نفر از کارگران قبل از رسیدن آتش نشانان توانسته بودند خود را از زیر آوار خارج کرده و در گوشه ای از ملک حضور داشتند. زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند یکی از کارگران تا کمر در زیر آوار مانده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت اقدام به آواربرداری و تخلیه آوار کردند و موفق شدند با احتیاط کامل این کارگر را که خوشبختانه زنده بود اما دچار صدماتی از ناحیه پا شده بود از زیر آوار خارج کنند. این عملیات در ساعت ۹:۴۶ دقیقه به پایان رسید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2020-04-16_12-04-48

photo_2020-04-16_12-04-41

 

 

 

 

photo_2020-04-16_12-04-32

کدخبر: 559797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟