حجم ویدیو: 6.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

به گزارش رکنا، مار پیتون و پلنگ. هر دو حیوان، از جانوران مرگباری هستند که کمتر اتفاق می‌افتد که طعمه‌های آن‌ها بتوانند از دستشان جان سالم بدر ببرند. حال تصور کنید این دو جانور مرگبار رودرروی یکدیگر قرار بگرند. فکر می‌کنید کدام یک می‌تواند بر دیگری پیروز شود. اگر حدس جواب درست برایتان دشوار است ادامه این مطلب را بخوانید.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نبرد مرگبار مار پیتون غول پیکر با یک پلنگ را به تصویر می‌کشد. این ویدئو که به تازگی منتشر شده توجه کاربرانی زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرده است. محل تهیه این ویدئو منطقه حفاظت شده ملی " ماسای مارا " در کشور کنیا بوده است.

در ابتدای این ویدئو کمین پیتون غول پیکر برای شکار پلنگ را نشان می‌دهد. پلنگ که متوجه خطر شده است پس از حمله مار با پریدن به هوا خود را از آرواره‌های قدرتمند پیتون دور می‌کند. لحظاتی بعد و با حمله مجدد پیتون، این پلنگ چالاک سر مار را با دندان‌های خود در اختیار گرفته و با پنجه‌های قدرتمندش تلاش می‌کند این خزنده را در کنترل خود بگیرد. در حالی که پیتون طبق شگرد خود تلاش می‌کند با حلقه زدن به دور بدن پلنگ این حیوان را به سمت مرگ بکشاند، اما پلنگ با یک حرکت استثنایی از این خطر فرار می‌کند. لحظاتی بعد و با تکرار این عمل از سوی مار، بار دیگر پلنگ با جهشی بلند سر مار را در دهان خود گرفته با نیمه جان کردن این خزنده آن را تسلیم می‌کند.

در حالی که گفته می‌شود این ویدئو در نوامبر سال ۲۰۱۹ تهیه شده، اما انتشار مجدد آن در اینترنت مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو توسط " سوشانت ناندا، در توئیتر منتشر شد. او در کپشن این ویدئو نوشت: «این مار و پلنگ دائما با یکدیگر گلاویز می‌شدند. هنگامی که پیتون قصد داشت تا با حلقه زدن بدنش به دور بدن مار این حیوان را خفه کند، اما پلنگ با جهشی ناگهانی فرار کرد و با گرفتن سر مار آن را کشت.»

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «حرکات پلنگ طوری بود که مرا یاد حرکات بروس لی انداخت. یک نبرد شجاعانه توسط پلنگ با مار پیتون غول پیکر.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟