دستگیری سارقان خودرو در مرودشت

به گزارش رکنا، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" گفت: ماموران کلانتری "11 انقلاب" این شهرستان از یک فقره سرقت خودرو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند یک دستگاه سواری پراید که در جلوی درب منزل شاکی پارک بوده مورد سرقت قرار گرفته است که بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: اکیپی از ماموران کلانتری 11 انقلاب تشکیل و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی، سرنخ هایی از محل سکونت سارقین بدست آوردند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: در بازرسی از منزل سارقین علاوه بر کشف خودروی سرقتی، مقادیر قابل توجهی از قطعات و لوازم خودرو از جمله ضبط و پخش، فلش مموری، کارت بانکی، باطری، لاستیک، لوازم و قطعات خودروهای سنگین و مقادیری وسایل خانگی کشف شد.

سرهنگ "زراعتیان" با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 200 میلیون ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟