این سرباز بیرجندی ها را شوکه کرد !

به گزارش رکنا ، علیرضا فولادی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خودروی سواری در رودخانه حدفاصل چهکند و سپاه گیر کرده و نیاز به کمک دارد بلافاصله تیم گشتی کلانتری 14 شهرستان بیرجند به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک خودروی پراید که از سمت چهکند به سمت سپاه انصارالرضا(ع) در حال حرکت بوده به‌دلیل خاموش شدن خودرو و طغیان آب، در داخل رودخانه گیر کرده و راننده خودرو در حال غرق شدن است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: سرتیم گشت کلانتری 14 بلافاصله موضوع را به نیروهای امدادی و هلال‌احمر اعلام کرد ولی با توجه به نبود زمان و امکان هر لحظه غرق‌شدن راننده خودرو، سرباز وظیفه‌شناس پلیس با فداکاری به داخل رودخانه رفته و راننده 26 ساله خوردو را از مرگ حتمی نجات داد.

فولادی تصریح کرد: با حضور نیروهای هلال‌احمر خودرو به بیرون از رودخانه هدایت شد و مردم و شهروندان از این اقدام خداپسندانه و شجاعت مأموران گشت پلیس تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین گشت پلیس که با فداکاری به این جوان بیرجندی جانی دوباره بخشیدند مورد تقدیر قرار گرفتند، تصریح کرد: پلیس با جانفشانی در همه مأموریت‌ها حاضر می‌شود و در صورت امدادخواهی شهروندان به یاری مردم شتافته و امدادرسانی می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟