مرگ خونین مرد جوان در تصادف با مینی بوس در بزرگراه  آیت الله سعیدی

به گزارش رکنا ، سرهنگ "احسان مومنی" اظهار داشت: ساعت 15:00 روز گذشته وقوع یک فقره تصادف یک دستگاه خودروی مینی بوس با عابر پیاده ای در بزرگراه " آیت اله سعیدی" شمال به جنوب قبل از آزادگان به مرکز فوریت های پلیسی مخابره شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه تیمی از عوامل پلیس راهور به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: بررسی اولیه حکایت از این داشت، عابر پیاده ای که در مقابل خودروی مینی بوس در حال حرکت بوده با خودروی مینی بوس برخورد کرده و به علت شدت ضربه وارد در صحنه تصادف فوت کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های کارشناسی مشخص شد که علت اصلی وقوع تصادف عدم توجه راننده خودروی مینی بوس به جلو بوده است، افزود: سرعت زیاد این مینی بوس باعث شده تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجهه با عابر چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته است با وی به شدت برخورد کرده است و متاسفانه عابر پیاده در صحنه حادثه فوت کرده است.

وی به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی تمام حواس خود را معطوف به رانندگی کرده و از خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همراه امتناع کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟