دستگیری کفتارهای کرونایی در مریوان

به گزارش رکنا، سردار علیرضا مرزبانی روز یکشنبه  اظهار داشت:‌ در راستای حراست از مرزها و تشدید اقدامات کنترلی، مرزبانان مستقر بر روی پل مرزی باشماق به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانا پس از توقیف و بازرسی تخصصی از خودرو توانستند سه هزار عدد ماسک فیلتردار قاچاق را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند و در این ارتباط یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح گردید.

سردار مرزبانی یادآور شد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیرمجاز و قاچاق کالا در ۲۳۷ کیلومتر مرزهای حوزه استان کردستان، اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و مرزبانان با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های مستمر با چشمانی تیزبین مانع تحرک قاچاقچیان و سودجویان خواهند شد.

استان کردستان ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با شمال عراق دارد که شهرستان‌های مریوان، سروآباد، سقز و کامیاران را شامل می‌شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر شنبه ۲۳ فروردین در مجموع ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟