نجات جان چوپان مشهدی از عمق چاه

به گزارش رکنا، محمد جواد سبحانی اظهار کرد: سحرگاه امروز یکشنبه۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۹ در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن فردی در عمق یک چاه مملو از آب در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و امداد ایستگاه‌های شماره ۹ و ۲ را به محل حادثه در ارتفاعات جاده قدیم مشهد به نیشابور اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطر نشان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد جوانی حدوداً ۳۰ ساله که با دوستانش به قصد چوپانی به ارتفاعات منطقه رفته بود، به دلیل نامعلومی به عمق یک چاه آب سقوط کرده بود که پس از چندین ساعت که دوستانش از غیبت وی متوجه شده بودند.

وی افزود: دوستان او تلاش برای یافتن وی را آغاز کرده که پس از ساعتی جستجو و با شنیدن صدای درخواست کمک، وی را یافته بودند و بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفته که با حضور نیروهای امدادی در محل، نجاتگران آتش نشانی مشهد، این فرد را که در داخل چاه از یک لوله پلاستیکی آویزان شده بود رها سازی و به سطح زمین منتقل و از مرگ حتمی نجات دادند.

سبحانی گفت: این فرد جوان با توجه به صدماتی که دیده بود به سرعت توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل گردید و علت دقیق این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟