شیرزن ایلامی با دستان تاول زده به جنگ با کرونا رفت + عکس ها

به گزارش رکنا، این روزها و ثانیه‌ها که می‌گذرد کرونا مردم بیشتری را دربر گرفته، بیش از سه ماه از بروز شیوع این ویروس در دنیا می‌گذرد، شیوعی که از چین شروع شد و حالا تقریبا تمامی کشورهای جهان را با خود درگیر کرده است.

شیوع کرونا در ایران یک تفاوت اساسی با تمام کشورهای جهان داشت؛ تفاوتی که آن را در وحدت و انسجام می‌توان معنا کرد؛ نبرد با کرونا در ایران به غیر از دولت به دست مردم و گروه‌های جهادی رقم می‌خورد.

اما در این بین افرادی پای کار آمدند شاید کمتر از آنان در جامعه انتظار می‌رود، زنان و گروه‌هایی که شب‌ها در پشت نقاب‌هایشان عشق و جهاد به هم وطنانشان را خلاصه می کنند، دست‌های تاول زده‌ای که از شدت عشق این راه را ادامه می دهند و تمام کوچه‌ها و محله‌ها را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.

گام نهادن شیر زنان به تنهایی و با امکانات کم، آن هم در مسیر مقابله با ویروس کرونا و کمک به هم نوعانشان اقدامی پسندیده است که زن ایلامی این بار کمر همت را بسته و در مسیر مبارزه با کرونا حرکت می‌کند.

 فروغ جهانی این شیرزن ایلامی در محله آسمان آباد از روستای فاطمیه واقع در شهرستان چرداول لباس رزم بر علیه ویروس کرونا را بر تن کرده و به کمک مردم دیار خود شتافته است.

مبارزه با کرونا ادامه راه شهدا است

فروغ جهانی دهیار چرداولی می‌گوید: بنده در لبیک به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر لزوم مقابله با حمله بیولوژیکی دشمن و ویروس منحوس کرونا اقدام به این عمل جهادی کرده‌ام. این کار من اقدام مهمی نیست، چرا که بسیار شیرزنانی در ایام جنگ تحمیلی بودند که دشمن عینی و مجسم را از پای در می‌آوردند و مسیری که من ادامه می‌دهم در ادامه مسیر آن شهیدان است.

وی ضمن انتقاد از نبود امکانات در این منطقه، افزود: با توجه به نگرانی و اضطراب مردم بر خود واجب دانستم که به تنهایی و با  امکانات کم تمام محله روستای فاطمیه را ضد عفونی کنم.

این دهیار و بانوی جهادگر تصریح کرد: قدم نهادن در این مسیر نه برای تبلیغ و رسانه‌ای شدن است و نه اینکه انتظاری از ارگان خاصی داشته باشم بلکه تمام هدفم فقط خدمت به مردم است و در جایگاه یک مسوول کوچک نسبت به مردم باید انجام وظیفه کنم و پاسخگوی آنان باشم.

از جنگ تحمیلی تا جنگ بیولوژیک

جنگ تحمیلی، پس از انقلاب اسلامی، صحنه کارزار دیگری برای زنان آفرید. بعید بود پس از آن که با ایثار جان، مال و اولاد خود، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. بی‌شک از مهم‌ترین علل پیروزی جنگ، حضور خالصانه همین زنان در عرصه دفاع بود، زنانی که امروزه در عرصه و جبهه‌ای دیگر در خیابان‌ها و بیمارستان‌ها پیشانی جنگ بیولوژیک را پیش می‌برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 
 
 
 
 
 
کدخبر: 557783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟