به دختر تکواندوکار  سرشناس البرزی کمک کنید / چه بلای  شومی در خیابان سر او آمد ؟

به گزارش رکنا، مهسا آقایی دوست، تکواندوکار جوانی که در استان البرز به فعالیت های خود ادامه می داد، نزدیک به 6 ماه قبل در حالی که از محل تمرین به منزل باز می‌گشت به خاطر سهل انگاری مسئولین ساخت و ساز یک مجتمع و مسدود شدن پیاده رو مجبور به عبور از کنار خیابان می‌شود و به دلیل بی دقتی راننده ماشین تصادف می‌کند. م راننده هم محل حادثه را ترک کرد، اما بعد از آن شناسایی و دستگیر شده است.

این روزها برخی از قهرمانان از جمله یوسف کرمی برای کمک به این دختر تکواندوکار که گویا خانواده اش از پس هزینه های سنگین درمان برنمی آیند، پا پیش گذاشته اند.

محمد نوذری رییس هیات تکواندو البرز که اخیرا در خانه این دختر تکواندوکار در شهرستان فردیس حاضر شده، در این باره می گوید: «با توجه به شیوع ویروس کرونا خانواده مهسا آقایی تصمیم گرفتند در خانه از او نگهداری کنند و تا این لحظه با وجود اینکه ضریب هوشی او هنوز پایین است اما شرایط نسبتا خوبی دارد.

مهسا 50 درصد ضایعه مغزی دارد و دست و پای او از حالت عادی خارج شده اما جوان است و با کمک خدا می‌تواند به زندگی بازگردد. تا جایی که من اطلاع دارم مبلغ زیادی از طریق مردم به حساب پدر مهسا واریز شده است. ﻣﺳﺌولین استان هم کمک‌هایی کرده‌اند و قول‌هایی داده‌اند.

همچنین خیرین و افرادی دایم با من تماس می‌گیرند که چگونه کمک کنند. از همه آنها به ویژه جامعه تکواندو که نقش بسیار ارزنده‌ای در این اقدام خیرخواهانه داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟