پشت پرده کرونایی مرگ سعید دانشور عکاس خبری میزان  + عکس

به گزارش رکنا، شایعه‌پردازان از هر فرصتی برای درج اخبار دروغ استفاده می کنند و در روزهای اخیر بارها مشاهده شده که دلیل بسیاری از مرگ و میرها، ابتلا به کرونا اعلام شده در حالیکه واقعیت چیز دیگری بوده است.

سعید دانشور عکاس و فعال رسانه‌ای با سابقه، با وجود اینکه تست کرونایش منفی عنوان شده بود، به عنوان مرگ کرونایی در برخی محافل درج شده که خیلی زود این خبر تکذیب شد.

سعید دانشور عکاس خبرگزاری میزان در مرکز استان هرمزگان، پس از یک دوره بیماری، دار فانی را وداع گفت. مرحوم دانشور از عکاسان باسابقه و فعال خبری استان هرمزگان، در زمینه‌های مختلف عکاسی فعالیت کرده و تصاویر ماندگاری را به ثبت رسانده بود.

مرکز رسانه قوه قضاییه و خبرگزاری میزان، ضمن تسلیت این ضایعه دردناک، غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبر برای بازماندگان آن مرحوم از پروردگار متعال مسئلت می‌نمایند.

شایعه: درگذشت عکاس و فعال رسانه ای خبرگزاری میزان در هرمزگان بر اثر کرونا

پاسخ شایعه: مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل که از رسانه های معتبر بومی جنوب کشور به شمار می آید ضمن تکذیب درگذشت این مرحوم بر اثر کرونا به وسیله رسانه های معاند نوشت: آزمایش کرونای مرحوم سعید دانشور همکار و دوست عزیزمان منفی اعلام شد. پیش تر خبری مبنی فوت ایشان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در رسانه منتشر شده‌بود که امروز این خبر تکذیب شد.

ضمن عذرخواهی، به خانواده گرامی سعید دانشور، تسلیت عرض کرده و از خدا برای بازماندگان ایشان طلب صبر مینماییم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟