سوختن یک مهابادی در تعمیرگاە موتور سیکلت

به گزارش رکنا ، احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: طی تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان؛ از آتش گرفتن تعمیرگاه موتورسیکلت در محله سه آشان خبر دادند که بلافاصله نیرو‌های سازمان عازم محل شدند و اقدامات ایمنی لازم را انجام دادند.

احمدی اظهار داشت: این حادثه که در اثر بی احتیاطی صاحب تعمیرگاه در حال کار رخ داده بود، باعث شعله ور شدن لباس‌های فرد مذکور شده که به وسیله همسایه‌ها خاموش شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد تصریح کرد: متاسفانه فرد مذکور دچار سوختگی شده و پس از هماهنگی نیرو‌های سازمان با فوریت‌های پزشکی وی عازم بیمارستان و از آنجا عازم ارومیه شد.

او همچنین به تعداد مصدومیت در اثر آتش سوزی و وقوع حوادث رانندگی پارسال اشاره و اضافه کرد: این مدت در طول سال ۱۰۰ نفر شامل ۶۹ نفر مرد و ۲۸ نفر زن و سه نفر کودک مصدوم شدند و ۳۰ نفر از جمله ۲۵ مرد و پنج زن فوت کردند.

احمدی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟