آمار ابتلای رانندگان خودرو سرویس شهر به کرونا / تعداد جان‌باختگان

به گزارش رکنا،  حسین وزیری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر با بیان این خبر گفت: با شیوع کروناویروس، تعداد ۱۱ نفر از همکاران راننده به این ویروس مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از این تعداد فوت شده و تعداد ۱۰ نفر دیگر از ابتدای سال ۹۹ پس از طی مراحل درمان در قرنطینه به‌ سر می‌برند.

وی افزود: برای همراهی با این همکاران و خانواده‌هایشان و در راستای رفع بخشی از دغدغه‌های آنها ضمن پیگیری مستمر مراحل درمان، نسبت به تهیه و تحویل بسته‌های بهداشتی و پرداخت کمک هزینه معیشتی به این دسته از همکاران اقدام شد.

شرکت خودرو سرویس شهر وابسته به شهرداری تهران در بخش‌های مختلف خدمات خودرویی از جمله تاکسیرانی و ارائه خدمات با اتوبوس و مینی‌بوس فعال است. بخش تاکسیرانی این شرکت در ابتدای سال ۱۳۸۶ با ساماندهی صدها دستگاه خودرو به عنوان تاکسی شهری در بخش سرویس‌دهی عمومی تحت نظارت سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران شروع به فعالیت کرد.

این شرکت با توجه به رشد روز افزون متقاضیان خصوصی و با هدف تعامل پویا با بخش حمل و نقل شهری در پی توسعه ناوگان تاکسیرانی خود بوده وب ا رعایت کلیه قوانین موضوعه توانسته است در مدتی بسیار کوتاه گام‌های موثری در جهت سرویس دهی و حمل ونقل خصوصی بردارد.

خدمات تاکسیرانی این شرکت بوسیله تاکسی پژو ۴۰۵، تاکسی سمند، تاکسی روا، تاکسی پراید و تاکسی ون دلیکا انجام می‌شود. همچنین ارائه سرویس تورهای سیاحتی و زیارتی بوسیله انواع اتوبوس‌ (اسکانیا، ولوو، مان) مینی‌بوس‌ (هیوندا، سیترا، کارسان و ایوکو) و ون تشریفاتی (تویوتا هایس، فولوکس و بنز) در داخل و خارج از شهر انجام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟