شناسایی عاملان برداشت میلیونی از حساب شهروند سبزواری در فضای مجازی

به گزارش رکنا،  سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی برشناسایی عاملان برداشت میلیونی از حساب شهروند سبزواری در فضای مجازی برداشت غیر مجاز 66 میلیون ریال از حساب بانکی اش به صورت اینترنتی، مراتب جهت بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان کرد، پیامی مبنی بر اختصاص بسته اینترنت هدیه، دریافت و بر روی لینک دریافتی کلیک و در صفحه بانکی باز شده، اطلاعات حساب بانکی ام را وارد کردم که با برداشت های غیرمجاز از حسابم روبرو شدم.

سرهنگ بیات مختاری در ادامه گفت: ماموران زبده پلیس فتا سبزوار با یک سری اقدامات فنی و سایبری توانستند حساب افراد کلاهبردار را شناسایی و با دستور مقام قضایی حساب های این افراد را مسدود و مبلغ 30 میلیون ریال از وجه سرقت شده را به حساب شاکی مسترد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار اظهار داشت: حساب های بانکی دیگری که مابقی وجوه برداشت شده به آنها واریز شده بود، در استان های جنوبی و مرکزی کشور شناسایی شد که با هماهنگی قضایی اقدامات لازم برای سیر مراحل قانونی و استرداد مبالغ باقی مانده در حال انجام است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟