وزش باد شدید 74 درخت در مشهد را نابود کرد

به گزارش رکنا،  مهدی یعقوبی روز دوشنبه افزود: با توجه به آماده باش بیش از ۲۵۰ نیروی کارگری به همراه ۷۰ دستگاه خودرو که در نقاط مختلف شهر در حوزه فضای سبز در حال آماده‌باش بودند درختان سقوط کرده بلافاصله جمع‌آوری شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در پی وضعیت جوی و بارش‌های رگباری، تمامی تجهیزات و امکانات مدیریت شهری و آتش‌نشانی برای رفع هرگونه آب گرفتگی در وضعیت آماده‌باش بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی این بارش‌ها ۴۵ مورد عملیات توسط آتش‌نشانان انجام شد و آب‌افتادگی‌های معابر نیز در بلوار جمهوری، بلوار شهید ناصری، خیابان ابوذر، بلوار حر و خیابان بنی هاشم در محدوده شیرودی و بلوار صبا با تلاش نیروهای خدمات شهری رفع شد.

یعقوبی با اشاره به آماده باش در محدوده کشف رود نیز اظهار داشت: سه اکیپ فعال، چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه بیل مکانیکی برای بارش‌های پیش‌بینی شده در حالت آماده‌باش بودند و در محل‌های حادثه خیز شامل پل‌های قازقان، پنجتن و خین عرب تا پایان عصر امروز مستقر هستند اما تا کنون به دلیل لایروبی‌های انجام شده در چند روز گذشته خسارتی گزارش نشده‌ است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیرو هشدارهای قبلی در خصوص بارش شدید باران برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هشدار سطح قرمز در خصوص بارش باران شدید صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟