جزییات اقدامات پلیس استان کرمان در مقابله با کرونا / ماموران پلیس از جان مایه گذاشتند

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری رئیس پلیس استان کرمان در خصوص اقدام های پلیس در مقابله با کرونا گفت: پلیس در چند موضوع به مقابله با کرونا پرداخت که در نخستین گام معابر و خیابان های کرمان را از ویروس کوید - 19 ضدعفونی کرد. ماموران یگان ویژه با همکاری نیروهای فنی بیشترین مناطق کرمان را گندزایی کردند. پلیس در حوزه درمان هم دست از کار برنداشت و برای ساخت یک بیمارستان با 70 تخت و 2 اتاق آی سی یو و ایزوله آستین همت را با بالازده که این بیمارستان در حال ساخت است.

سردار عبدالرضا ناظری ادامه داد: ما چند عدد سازه بادی در محوطه بیمارستان سیدالشهدا ( ع ) قرار داده و با خانه سلامت استان کرمان همکاری های لازم را داریم.

رئیس پلیس کرمان در خصوص مسدود کردن 596 سایت فروش دارو و تجهیزات پزشکی غیرمجاز گفـت: پلیس فتا در پشت پرده برهم زدن امنیت روانی مردم اقدام به رصد دقیق سایت ها و کانال های شایعه ساز کرد که در آخر تحقیقات خود 44 پرونده قضایی شکل گرفت و 11 متهم بازداشت شدند.

وی ادامه داد: 16 هزار و 248 بازدید از مناطق مشکوک توسط پلیس کرمان صورت گرفت که در این عملیات 612 واحد صنفی پلمب و برای این عملیات 136 تیم به کار گرفته شد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی پلیس استان کرمان افزود: پلیس کرمان 15 نقطه آلوده شهرستان کرمان را کنترل می کند و همچنین در 73 مبادی ورودی و خروجی شهرستان ایستگاه های پلیس را قرار داده ایم. این اقدام ها از 9 فروردین صورت گرفته که در این مدت 72 دستگاه خودرو توقیف و هزار و هفتادو شش مورد جریمه 500 هزارتومانی برای رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی ثبت شده است.

سردار ناظری از تولید ماسک توسط ناجا و افتتاح یک نقاهتگاه با 150 تخت در نیمه شعبان، هم زمان با ولادت حضرت مهدی ( عج ) خبر داد و گفت: این نقاهتگاه در حوزه روانکاوی فعالیت دارد و بیماران کرونایی که براثر این ویروس آسیب های روانی بر آنها وارد شده است را پوشش می دهد.

رئیس پلیس استان کرمان در آخر خاطرنشان کرد که ماموران پلیس در روزهایی که مردم کرمان در محاصره سیل بودند از جان مایه گذاشتند و در حوزه های کمک و امدادرسانی و حتی نجات جان سیل زده ها اقدام های خوبی را انجام داده اند که از تمامی کادر درمان و ماموران پلیس کشور قدردانی می کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیر حسین جان
آیا این خبر مفید بود؟