پلمب واحدهای متخلف کهگیلویه و بویراحمد در پی کرونا

به گزارش رکنا ، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت اصناف غیر ضروری به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان متوقف شده است و هم اینک تنها برخی از اصناف مشخص شده همچون میوه فروشی ها، خرده فروشان خواربار، نانوایان ،قصابان و مرغ فروشی ها و داروخانه ها اجازه فعالیت دارند.

او افزود: این اصناف نامبرده باید پروتکل بهداشتی، را به طور کامل رعایت کنند و در صورت گرانفروشی،کم فروشی، به مدت طولانی پلمب و به عنوان اخلالگر اقتصادی معرفی می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیم تعطیلی بازار استان با هماهنگی دادستانی ،شورای تامین، معاون اقتصادی استاندار، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صنعت و معدن و تجارت و بهداشت و درمان در راستای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره ویروس کرونا گرفته شد.

صالحی تاکید کرد: به طور شبانه روز با هدف جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ گشت های مشترک در حال انجام است و از فعالیت صنوف و فروشگاه های غیر ضروری جلوگیری می شود.

او افزود: با تمام توان در زمینه سلامت جامعه گام بر می داریم و در صورتی که برخی از صنوف نسبت به سلامت جامعه بی تفاوت باشند با آن ها برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد شد.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان همزمان با سراسر کشور از جمعه هشتم فروردین ۹۹ آغاز شد و مقرر شده بود که زمان اجرای این طرح تا پایان ۱۵ فروردین ۹۹ باشد و در صورت نیاز و با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرای این طرح تمدید شود.

از مجموع ۱۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ نفر بهبود یافته و ۸ بیمار جان خود را از دست داده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟