دستگیری سارق اماکن متبرکه سلطانیه

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین اصانلو روز یکشنبه  افزود: در پی وقوع سرقت از اماکن متبرکه شهرستان سلطانیه، موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه در حین عملیات گشت زنی به یک دستگاه خودروی آریسان غیربومی مشکوک و در بازرسی از آن اقلام سرقتی مشاهده و متهم و خودرو جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی این شهرستان انتقال یافت.

اصانلو افزود: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی به انجام سه فقره سرقت از اماکن متبرکه از این شهرستان اعتراف کرد و اموال مسروقه نیز ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهم با اعتراف به سرقت اموال اماکن متبرکه، پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان تحویل شد.

کشف طیور فاقد مجوز در جاده سلطانیه- خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: یک هزار و ۸۵۰ قطعه بوقلمون از سوی ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق این شهرستان کشف و ضبط شد.

اصانلو افزود: ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا شهرستان سلطانیه در راستای مقابله با قاچاق در مسیر ارتباطی سلطانیه - خدابنده به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار بوقلمون زنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این تعداد بوقلمون قاچاق را که فاقد مجوز حمل بهداشت بودند مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اصانلو با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و در صورت مشاهده برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا اقدام لازم صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟