کرونا در بین کارمندان متروی تهران

به گزارش رکنا ، «فرنوش نوبخت» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در خصوص وضعیت جمعیت مترو در روز جاری گفت: با توجه به اینکه امروز اولین روز کاری ما است، تعداد قطارها را افزایش دادیم. قطارها خلوت است و با حداکثر توان در حال کار کردن هستند.

او با اشاره به اینکه ظرفیت مسافر با کاهش محسوسی نسبت به قبل از شیوع کرونا مواجه شده است، گفت: کم کم به حداکثر ظرفیت پس از تعطیلات می‌رسیم، اما فاصله گذاری اجتماعی باعث می‌شود که نزدیکی سرفاصله قطارها را نداشته باشیم. امروز قطارها خلوت هستند و وضعیت جابجایی مسافر و آمار دائما در حال رصد شدن است.

نوبخت با بیان اینکه اگر میزان حضور مسافر در مترو بخواهد به یک میلیون و هشتصد هزار نفر برسد، رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای ما سخت خواهد بود، گفت: بهتر است همه مسافران از دستکش و ماسک استفاده کنند و از دستفروشان داخل واگن‌ها خرید نکنند و فاصله گذاری اجتماعی در آسانسورها و پله‌های برقی رعایت شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص سرفاصله حرکت قطارها گفت: سرفاصله حرکت متغیر است و براساس نیاز و ازدحام در ایستگاه‌ها به ویژه ایستگاه‌های تقاطعی تغییر می‌کند.

او درخصوص تعداد پرسنل مترو که به کرونا مبتلا شده اند، گفت: ۳۰ نفر از همکاران ما با کرونا مبتلا شده اند که تحت مداوا هستند و نحوه درمان آنها پیگیری می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟