ترامپ چرا ماسک نمی زند! / خودش چه گفت؟

به گزارش رکنا، رهبر ایالات متحده توصیه کرد ماسک بهداشتی را برای پزشکان نگه داشته شده ومردم عادی به استفاده از ماسک های دست ساز اکتفا کنند. . به گفته وی ، چنین ماسک هایی را می توان از طریق اینترنت خریداری کرد یا در خانه از مواد قابل دسترس ساخت. با این حال ، او به ماهیت داوطلبانه اجرای چنین توصیه هایی اشاره کرده و گفت که خود او به آنها پایبند نخواهد بود. وی گفت: "این فقط یک توصیه است. حالم خوب است و نمی خواهم این کار (ماسک زدن) را انجام دهم."

وی توضیح داد که زدن ماسک پزشکی برای خود به عنوان رئیس جمهور را کار نامناسب می داند . وی گفت: "می دانید که در دفتر بیضی نشسته و در پشت میز زیبا و عالی روزولت نشسته اید و هنگام استقبال از روسای جمهور ، نخست وزیران ، دیکتاتورها ، پادشاهان و ملکه ها ماسک زده اید. من حتی تصورش را نمی توانم بکنم و این برای من نیست. "

رئیس جمهور افزود که ممکن است نظر خود را تغییر دهداما ابراز امیدواری کرد که به زودی شیوع کرونا ویروس کاهش یابد.

تا روز 4 آوریل بیش از 1 میلیون و 66 هزار نفر در جهان به کرونا ویروس مبتلا شده اند . آمریکا از لحاظ تعداد مبتلایان (بیش از 270 هزار مورد) در جایگاه اول است. ایتالیا و اسپانیا در جایگاه دوم و سوم قرار دارند . این در حالی است که میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده از دو درصد تجاوز نمی کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟