عکسی عجیب از  مچاله شدن پژو در تهران

به گزارش رکنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از بر جای گذاشتن یک مجروح بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل های کناری اتوبان در مسیر حکیم غرب به شرق پردیسان خبر داد.

سرهنگ احسان مؤمنی اظهار کرد: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محدوده حکیم غرب به شرق پردیسان بلافاصله مأموران پلیس راهور پایتخت به همراه گروه‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر لایی کشی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفته که راننده ۲۰۶ با توجه به سرعت زیاد، دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر و راه خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، به شدت با گاردریل های کناری اتوبان برخورد می‌نماید که یک شاخه از این گاردریل ها وارد اطاق خودرو شده و از آن طرف بیرون آمده است.

سرهنگ مؤمنی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری پژو که در داخل خودرو سواری اش محبوس شده بود، با حضور عوامل آتش نشانی خارج و به علت شدت جراحات وارده به کمک مأموران امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟