حبس شدن سرنشینان در تصادف ریو و پراید / در کرمان رخ داد

به گزارش رکنا ، رضا میرزایی اظهار داشت: در ساعت 21 و 30 دقیقه دوازدهم فروردین ماه از حادثه تصادف دلخراش در شهر کرمان مطلع شدیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان محل این حادثه را خیابان امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: با توجه به شدت حادثه بلافاصله دو تیم اطفاء حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره یک واقع در میدان قرنی در محل حادثه حاظر شدند.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به خروج سرنشینان محبوس شده که به علت شدت بسیار زیاد این حادثه امکان خارج کردن و بیرون آوردن آنها از بین آهن پاره‌های خودروها وجود نداشت، کردند.

میرزایی بیان کرد: در این حادثه دو دستگاه خودرو ریو و پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که در اثر این سانحه سرنشینان این خودروها که در مجموع چهار نفر بودند در خودروها محبوس شده بودند که متاسفانه در این حادثه دو نفر از آنها مصدوم و دو نفر دیگر فوت کرده بودند که با تلاش آتش‌نشانان سرنشینان از خودرو خارج و مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه در هر دو خودرو دو نفر سرنشین حضور داشته است که یک نفر از سرنشینان هر خودرو فوت و یک نفر مصدوم شده است، گفت: آتش‌نشانان با انجام اقدامات پیشگیرانه و ایمنی از حریق احتمالی خودروهای دچار حادثه شده، جلوگیری کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟